GPS-ийн менежментийн шийдэл нийлүүлэгч Гайхам ХХК нь Od бие даасан програмаас илүү цогц үйлчилгээг нэвтрүүлсэн


Гайхам ХХК

Байршил: Улаанбаатар, Монгол

Аж үйлдвэр: IT/технологи

Odoo хэрэглэгчид: 24

Аппликешн: Захиалга, Нягтлан бодох бүртгэл, Борлуулалт, Бараа материал, Худалдан авалт, Хээрийн үйлчилгээ, Төсөл, Цагийн хуудас болон бусад

Хэрэгжүүлэх түнш: Кореминд ХХКhttps://www.coremind.mn/)

Хэрэгжүүлэх хугацаа: 6 сар


Хостинг төрөл: газар дээр нь

2009 онд байгуулагдсан Гайхам 2009 онд байгуулагдсан Гайхам нь үүрэн болон хиймэл дагуулын сүлжээнд нийцэх GPS-ийн паркийн удирдлага, тээврийн хэрэгслийн хяналтын систем, дагалдах хэрэгслүүд, хяналтын программ хангамжийг санал болгодог үйлчилгээ үзүүлэгч юм. Эдгээр систем нь төрөл бүрийн тээврийн хэрэгсэл, хүнд машин механизмыг 24/7 цагийн турш алсаас хянах, хянах боломжийг олгодог.

Монгол дахь олон төрлийн үйлчлүүлэгчдэд үйлчилдэг Гайхам нь худалдаа, тээвэр, уул уурхай, барилга, эрчим хүч зэрэг салбарын 500 гаруй хэрэглэгчдэд зардлыг бууруулах, гүйцэтгэлийг сайжруулах, аюулгүй байдлын стандартыг сайжруулахад тусалсан.


Чадваргүй хүснэгтүүд

Odoo-ээс өмнө үйлчилгээ үзүүлэгч нь CRM, борлуулалт, нэхэмжлэхээ удирдахын тулд Excel-ийн олон хүснэгтэд тулгуурладаг байв.

Гайхам GPS-ийн хяналтын платформ болох Navixy дээр үүсгэсэн бүртгэлтэй бүх хяналтын төхөөрөмжийг Excel хүснэгтэд оруулж бүтээгдэхүүнийхээ тоог бүртгэж, нийтлүүлдэг байсан. Түүгээр ч зогсохгүй компани нь гэрээний хугацаа, худалдан авалтын түүх, ашиглагдаж буй төхөөрөмж, засвар үйлчилгээ зэрэг бүх хэрэглэгчийн профайлыг тусдаа хүснэгтэд хадгалдаг.

Багийнхан нэхэмжлэх, жилийн тайлан гаргах бүртээ хоёр хүснэгтээс дэлгэрэнгүй мэдээлэл цуглуулахад үнэтэй цаг зарцуулдаг байв.


Цаасан дээр суурилсан үйл ажиллагаа

Мэдээллийг баримтжуулах, каталогжуулах чадваргүй байсан тул Гайхам дахь үйл ажиллагаа нь үндсэндээ хэвлэмэл гэрээ, гарын авлагын хүчин чармайлтаас хамаардаг байв.

Хамгийн их цаг хугацаа шаардсан ажлуудын нэг бол засвар үйлчилгээний төслийн менежмент байв. Гайхамын үйлчлүүлэгчид шаардлагатай засвар үйлчилгээний үйл ажиллагаа, GPS төхөөрөмжийн дугаар болон бусад шаардлагатай мэдээллийг харуулсан бодит тайланг гаргаж өгөх шаардлагатай байв. Үүнийг хүлээн авсны дараа компани бүтээгдэхүүний засвар үйлчилгээ болон CRM хүснэгтэд дэлгэрэнгүй мэдээлэл оруулах болно.

Компанийн хүрээнд баг нь суурилуулалтын төсөл бүрийг дуусгахын тулд борлуулалт, технологийн багуудын шат дамжлагыг даван туулахын тулд үйлчлүүлэгчид болон дотоод хэрэглээнд зориулж нэг төслийн тэмдэглэлийн хоёр хувийг гаргах ёстой байв. Хүлээн авсны дараа техникийн ажилтнууд төслийн цар хүрээ, байршлаас хамааран санхүүгийн баг хүлээн авахад 7 хоног зарцуулсан гүйцэтгэлийн гэрчилгээ өгөх ёстой.





Odoo-г ашигласнаар хэрэглэгчийн профайл, гэрээний хугацаа, худалдан авалтын түүх, идэвхтэй болон идэвхгүй төхөөрөмжийн тоо, төлөгдөөгүй авлага, харилцагч бүрт үзүүлж буй засвар үйлчилгээний үйлчилгээ зэрэгт хандахад хялбар болсон.

Орон нутгийн Odoo түнш CoreMind-ийн тусламжтайгаар Gaikham захиалгад суурилсан бизнесээ жигд, үр дүнтэй удирдах хэв маягийг хөнгөвчлөхийн тулд санхүүгийн модулийн Odoo захиалга, борлуулалт, CRM болон бусад апп-уудыг хэрэгжүүлсэн.

 





Гайхалтай түүхүүд хувийн шинж чанартай байдаг. Хувь хүний ​​зан чанарыг өгдөг гайхалтай түүхийг ярих талаар бодож үзээрэй. Боломжит үйлчлүүлэгчдэд зориулсан хувийн шинж чанартай түүх бичих нь харилцаа холбоо тогтооход тусална. Энэ нь үгийн сонголт эсвэл хэллэг гэх мэт жижиг гажуудлаар илэрдэг. Хэн нэгний туршлагаас биш өөрийнхөө үзэл бодлоор бич.


Гайхалтай түүхүүд нь зөвхөн нэг хүнд зориулж бичсэн ч гэсэн хүн бүрт зориулагдсан байдаг. Хэрэв та өргөн хүрээний, нийтлэг үзэгчдийг бодож бичихийг оролдвол таны түүх хуурамч сонсогдож, сэтгэл хөдлөлгүй болно. Хэн ч сонирхохгүй. Нэг хүнд зориулж бичээрэй. Хэрэв энэ нь нэгнийх нь хувьд жинхэнэ юм бол бусад нь жинхэнэ юм.

Хэрэглэгчийн порталаар дамжуулан хэрэглэгчийн захиалгын баримт.

Odoo дээр Гайхамын хэрэглэгчид хэрэглэгчийн порталаар дамжуулан засвар үйлчилгээний хүсэлтээ илгээх боломжтой. Нэгдсэн Odoo систем нь Odoo CRM болон Захиалга дээрх хэрэглэгчийн профайлд хавсаргасан төхөөрөмжүүд болон бусад шаардлагууд зэрэг төслийн бүх дэлгэрэнгүй мэдээллийг Odoo Борлуулалттай автоматаар үүсгэх болно. 

Гайхамд томоохон өөрчлөлтүүд гарсан бөгөөд үүний дагуу захиалгын модульд бүртгэгдсэн борлуулалт нь үйлчлүүлэгчдэд имэйл болон корпорацийн гарцаар дамжуулан нэхэмжлэхийг саадгүй хүргэх боломжтой болсон. Нэмж дурдахад ажил, үлдэгдлийг бүртгэх автоматаар хийгддэг.


CoreMind ХХК

 

Ар талд нь баг нь шинэ хямдралд шууд хариу үйлдэл үзүүлж, ижил борлуулалтын захиалгаас өөр Odoo аппликейшнүүдэд салбарлан зээлийн тэмдэглэлийг үзэхийн зэрэгцээ нэхэмжлэх болон шинэ ажлуудыг үүсгэж, хэлтэс хоорондын үр дүнтэй харилцааг бий болгож чадна.

Effortless Field Service

Хээрийн үйлчилгээний модуль хэрэгжсэнээр ажлын тайланг алсаас шуурхай хүлээн авч, саатлыг арилгадаг болсон.

Gaikham LLC


Хэрэгжүүлэх дараагийн үе шатанд Гайхам менежментийн багцад талбарын үйлчилгээ, цагийн хүснэгт, төслийн аппликейшнуудыг нэмснээр үйл ажиллагааны үр ашиг, үйлчилгээний хүртээмжийг хоёуланг нь нэмэгдүүлсэн.


Суурилуулалт болон засвар үйлчилгээний төслүүд шаардлага хангасан бол Field Service апп дээр автоматжуулж, баг нь товшилтоор засварын тайлан гаргах боломжтой. Эндээс менежерүүд баг доторх зохион байгуулалтыг сайжруулахын тулд Гант, хуанли эсвэл газрын зураг дээр төлөвлөх замаар тэдний хуваарь, байршил, мэргэшлийн талбайн дагуу тохирох багийн гишүүдэд даалгавар өгч болно.



Мобайл төхөөрөмж дээр ашиглах боломжтой бөгөөд багийн гишүүд хүссэн үедээ хаана ч хамаагүй ажлын хуваариа хялбархан шалгаж, төлөвлөх боломжтой. Энэ функц нь мөн Гайхамд өөрсдийн оддын үйлчилгээг үргэлж дэмжихийн тулд яаралтай төслүүдийг яаралтай хэрэгжүүлэх боломжийг олгодог.


Талбайн үйлчилгээний програм нь Gaikham-д дотоод харилцаа холбоо, үйлчилгээ үзүүлэхэд цаг хэмнэхэд тусалсан, учир нь ажлын тайлангууд одоо бүх дотоод апп-ууд (Борлуулалт, Захиалга, CRM, Төсөл гэх мэт цөөн хэдэн програмууд болон хэрэглэгчийн портал дээр нэг удаа синхрончлогддог.) Даалгаврыг боловсруулж, цаасны баримт, харилцааг боловсруулахад цаг хугацаа, гарын авлагын хүчин чармайлтыг оновчтой болгож, үйлчилгээний хүргэлтийг оновчтой болгож сайжруулж байна.


Гарын авлагын хүчин чармайлтыг дижитал болгох

Odoo дээр борлуулалт, захиалга, төсөл, үйлчилгээний удирдлагыг төвлөрүүлж, дижиталчилснаар Гайхам нь үйлчилгээний шуурхай дэмжлэг үзүүлэхийн тулд бүтээмж, үр ашгийг дээшлүүлсэн бөгөөд энэ нь урт хугацаанд итгэлцэл, харилцагчийн эрүүл харилцааг хадгалахад чухал ач холбогдолтой юм. 


Gaikham LLC


байрлал News